Sobota, 03 Grudzień 2016
szukaj również w opisach

Media o nas
Referencje, wyróżnienia
Nasza firma i nasze produkty zdobyły wiele nagród i wyróżnień.
Sprawdź za co cenią nas nasi Klienci.
Poradniki
Aktualności, wydarzenia
Strona  1  2  3  4  5  6  7  8
Oddział Aisko, ul. Zawiszy 14, 01-167 Warszawa
Otwarcie nowego oddziału firmy Aisko
W dniu 01.12.2010 przy ulicy Zawiszy 14 w Warszawie otworzyliśmy nowy oddział naszej firmy. Zastąpił on poprzedni znajdujący się przy ul Konstruktorskiej, w którym po prostu przestaliśmy się mieścić. W nowym obiekcie znajduje się sklep detaliczny, serwis oraz nowocześnie wyposażone laboratorium. Atutem nowej lokalizacji jest dogodny dojazd samochodem lub środkami komunikacji miejskiej, autobusem bądź tramwajem...
Shenzhen - wizyta w fabryce C4 Development
Foto: Aisko
W czerwcu 2010 na zaproszenie firmy C4 Development odwiedziliśmy fabrykę w Shenzhen produkującą alkomaty Alcovisor. Celem wizyty było zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z produkcją tych urządzeń. Podczas pobytu ustaliliśmy szczegóły produkcyjne i techniczne z uwzględnieniem specyfiki rynku polskiego. Nowoczesna fabryka posiada wykształcony personel gwarantujący najwyższą jakość wytwarzanych testerów...
II Mistrzostwa Polski Toughest Firefighter Alive Poland 2010
15 maja 2010 roku odbyły się II Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Toughest Firefighter Alive Poland 2010. Nasza firma dołączyła się jako sponsor zawodów, które wyłoniły zwycięzcę - Najtwardszego Strażaka. Idea zawodów TFA zrodziła się w Stanach Zjednoczonych. Obecnie zawody te odbywają się w różnych państwach. W zawodach, zgodnie z ogólnymi zasadami, udział mogą brać czynni lub emerytowani strażacy Państwowej Straży...
Aisko na Międzynarodowej Wystawie Zabezpieczeń SECUREX
Foto: Aisko
W dniach od 26 do 29 kwietnia 2010, na terenie poznańskich targów, odbyła się Międzynarodowa Wystawa Zabezpieczeń SECUREX, największe, specjalistyczne wydarzenie branży zabezpieczeń w Polsce i Europie Środkowej. Targi okazały się rekordowe pod względem wynajętej powierzchni wystawienniczej, liczby prezentowanych nowości oraz odwiedzających targi profesjonalistów. 18-sta już edycja targów SECUREX zgromadziła...
Targi elektroniki Hong Kong Electronics Fair 2010
W dniach od 13-16 kwietnia 2010, odbyły się największe targi elektroniki w Azji HKTDC Hong Kong Electronics Fair, edycja wiosenna. Impreza tradycyjnie odbywa się co roku prezentując najnowsze idee technologiczne czołowych placówek badawczych oraz producentów elektroniki. Targi obejmują szeroki zakres rynku elektroniki, zaczynając od branży audio-wizualnej, przez systemy nawigacyjne i urządzenia domowe, aż po...
Stop pijanym kierowcom
Foto: Aisko
Wiosną i latem 2010 roku firma Aisko wzięła udział w serii imprez poświęconym bezpieczeństwu na drogach. Miały one na celu uświadomienie śmiertelnych zagrożeń związanych z prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu. W trakcie imprezy można było bezpłatnie zbadać się alkotesterem stacjonarnym dostarczonym przez naszą firmę. W licznych konkursach nagrodami były ufundowane przez nas alkomaty. Chętne osoby mogły sprawdzić efekt jazdy bez zapiętych pasów na symulatorze zderzeń.
Oddział Aisko, ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
Otwarcie nowego magazynu i hurtowni Aisko
W dniu 01.10.2009 przy ulicy Emaliowej 15 w Warszawie otworzyliśmy nową hurtownię, magazyn i centrum wysyłkowe. Można tu również dokonywać zakupów detalicznych. Na obiekcie znajduje się duży parking dla naszych klientów. Nowy oddział położony jest obok Al. Krakowskiej niedaleko centrum handlowego Okęcie, gdzie można dojechać bezpłatnym autobusem, a do pętli na Okęciu również tramwajem i autobusem miejskim...
Targi CeBIT 2009 Hannover
Foto: Aisko
Na trwających w dniach 3 - 8 marca 2009 roku targach zwiedzający mieli okazję odwiedzić stoiska 4300 firm z 69 krajów. Jak co roku do Hanoweru zjechali miłośnicy nowych technologii. Dla naszej firmy targi CeBIT były okazją do zapoznania się z nowościami na rynku urządzeń pomiarowych. Nawiązaliśmy wiele nowych i ciekawych kontaktów, ktore zaowocowały nawiązaniem współpracy. Pozytywne wrażenia i nowe kontrakty przyniosły nam również spotkania z naszymi dotychczasowymi kontrahentami.
Targi ISSA/INTERCLEAN Amsterdam 6-9 maja 2008
Udział ponad 600 wystawców pochodzących z 40 krajów odzwierciedla prawdziwie międzynarodowy charakter Targów. Od roku 1967 kiedy zorganizowano pierwsze Targi Interclean, przekształciły się one w wyjątkową imprezę. Dla nas była to okazja do spotkania z naszym brytyjskim kontrachentem firmą RADAL, producentem systemów Cig-Arrete, urządzeń do detekcji dymu tytoniowego. W wyniku negocjacji zawrliśmy umowę dzięki której zostaliśmy wyłącznym przedstawicielem tej firmy w Polsce.
Targi InterTraffic Amsterdam 1-4 kwietnia 2008
Targi InterTraffic Amsterdam 2008
W dniach od 1 do 4 kwietnia 2008 roku w Amsterdamie odbyły się międzynarodowe Targi Intertraffic. Są one najbardziej prestiżowym wydarzeniem w dziedzinie inżynierii ruchu, drogownictwa i transportu. Dają możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami między innymi w zakresie podnoszenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dla naszej firmy była to okazja do spotkań i rozmów z kontrahentami, przede wszystkim z branży producentów alkomatów.