Aisko wśród laureatów e-Gazel Biznesu 2022!
Miło nam poinformować, że firma Aisko została uhonorowana zaszczytnym tytułem laureata rankingu e-Gazel Biznesu 2022! W klasyfikacji dziennika gospodarczego „Puls Biznesu” nagradzane są najdynamiczniejsze polskie przedsiębiorstwa z sektora e-commerce.
To nie jest pierwsza nasza „e-Gazela”, ale cieszy jak pierwsza. Kolejna obecność AISKO w tym rankingu, potwierdza stabilną pozycję naszej firmy na tak przecież trudnym i wymagającym obecnie rynku e-commerce.
W działalności handlowej prowadzonej w sieci, szczególnie ważna jest wiarygodność sprzedającego i dobra opinia wśród kupujących. Zaufanie klientów jest fundamentem w tym biznesie. My na naszą wiarygodność pracujemy od wielu lat, dlatego tytuł przyznany przez –obiektywne i opiniotwórcze źródło – „Puls Biznesu”, ma dla nas ogromne znaczenie.
Stale podnosimy jakość obsługi klienta i poszukujemy nowych rynków zbytu. A że w dzisiejszych czasach sposoby i narzędzia sprzedaży nieustannie się zmieniają, nasza firma także musi być elastyczna i umieć dostosować się do zmiennych warunków rynkowych. Jesteśmy otwarci na sugestie naszych partnerów biznesowych, a także na oczekiwania klientów. Szukamy nowych rozwiązań zarówno w zakresie szybkości dostaw, jak i warunków oraz metod płatności. Za każdym razem naszym hasłem przewodnim – a jednocześnie misją – jest wysoka jakość. Zarówno jeśli chodzi o sprzedawany asortyment, jak i obsługę klienta.
Przyznanie prestiżowego tytułu „e–Gazeli Biznesu” i znalezienie się w gronie laureatów za 2022 rok, odbieramy jako dowód docenienia naszych starań oraz potwierdzenie przestrzegania przez naszą firmę dobrych praktyk rynkowych.
Warto dodać, że ranking „Gazele Biznesu” jest najstarszym, najpopularniejszym, a jednocześnie najbardziej wiarygodnym w Polsce rankingiem klasyfikującym małe i średnie przedsiębiorstwa. „Puls Biznesu” zapoczątkował prowadzenie tej klasyfikacji w 2000 roku i przez ponad dwie dekady robi to nieprzerwanie. A od 2014 roku dziennik wprowadził nagrody „e–Gazele Biznesu”, dla przedsiębiorstw z rynku e-commerce.
Od początku główną ideą tych wyróżnień było wsparcie przedsiębiorczości, wskazanie najbardziej wiarygodnych firm na rynku, budowanie zaufania wśród klientów, bo ranking bazuje na najbardziej obiektywnych kryteriach, czyli wynikach finansowych. Co ważne udział przedsiębiorstw w rankingu jest bezpłatny.
Zostaw komentarz