W trosce o Państwa wygodę oraz jakość świadczonych przez naszą firmę usług, wprowadziliśmy możliwość rejestracji zgłoszenia serwisowego poprzez Internet.
W przypadku naprawy odpłatnej na wszystkie zgłoszenia serwisowe składane poprzez internet udzielany jest 5% rabat obejmujący czynności serwisowe oraz części użyte w trakcie naprawy.
Jeżeli zamierzacie Państwo dostarczyć sprzęt do naszego serwisu za pomocą poczty lub firmy kurierskiej, prosimy koniecznie zapoznać się z poniższymi informacjami:
  1. Dokładnie wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy.
  2. Wyślij do nas formularz (przycisk Zapisz zgłoszenie). Zwróć uwagę, że system nadał Twojemu zgłoszeniu specjalny numer RMA. Zapisz go, będzie potrzebny do przygotowania przesyłki.
  3. Przygotuj odpowiednio przesyłkę: przesyłka powinna zawierać urządzenie, bez żadnych dodatkowych elementów wyposażenia. Opakowanie musi dobrze zabezpieczać sprzęt przed przypadkowymi uszkodzeniem podczas transportu.
  4. Na przesyłce umieść numer RMA (nadany Twojemu zgłoszeniu) oraz czytelny adres odbiorcy i nadawcy.
  5. Wyślij przesyłkę pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zalecamy ubezpieczenie przesyłki.
  6. Przesyłkę należy wysłać na koszt Nadawcy. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
Zasady świadczenia usług serwisowych
  1. Przewidywany czas wykonania diagnozy wynosi do 5 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu.
  2. Naprawy gwarancyjne są wykonywane zgodnie z warunkami gwarancji wydanej na urządzenie.
  3. Klient będzie informowany o kosztach (w przypadku naprawy płatnej) oraz przewidywanym terminie naprawy.
  4. Po dokonanej naprawie lub diagnozie klient jest o tym informowany celem podjęcia decyzji co do formy płatności i odbioru sprzętu.
  5. Zryczałtowany koszt wysyłki na terenie Polski znajduje się pod adresem https://aisko.pl/dostawa

Wypełnij zgłoszenie RMA:

Nowy Klient
 
Sprzęt