Formularz Serwisowy Kidde
W trosce o Państwa wygodę oraz jakość świadczonych przez naszą firmę usług, wprowadziliśmy możliwość rejestracji zgłoszenia serwisowego poprzez Internet.
W przypadku naprawy odpłatnej wszystkie zgłoszenia serwisowe składane poprzez ten formularz udzielamy 5% rabatu obejmującego czynności serwisowe oraz części użyte w trakcie naprawy.
Jeżeli zamierzacie Państwo dostarczyć sprzęt do naszego serwisu za pomocą poczty lub firmy kurierskiej, prosimy o wypełnienie i przesłanie (przycisk „WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”) poniższego formularza oraz zapoznanie się z informacjami » KLIKNIJ «
Informacje te wraz z numerem RMA wyślemy Państwu również e-mailem po zatwierdzeniu niniejszego formularza. Jeżeli e-mail nie dotrze, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
Zasady świadczenia usług serwisowych
- Przewidywany czas wykonania diagnozy wynosi do 5 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu.
- Naprawy gwarancyjne są wykonywane zgodnie z warunkami gwarancji wydanej na urządzenie.
- Klient będzie informowany o kosztach (w przypadku naprawy płatnej) oraz przewidywanym terminie naprawy.
- Po dokonanej naprawie lub diagnozie klient jest o tym informowany celem podjęcia decyzji co do formy płatności i odbioru sprzętu.